пятница, 11 января 2019 г.


Працювали в парах з Галиною Петрівною, був брейн- штормінг, розбиралась як створювати ключові, змістові та тематичні питання. Для мне корисно, тому що розумієш між ними різницю та їх важливу роль.
Я вивчала приклади учнівських робіт , як створювати учнівські презентації, в якій формі це робити, використовуючи сучасні технології. Я створила учнівський проект у вигляді сайту. Ура. Я зробила свій перший сайт.
Заходьте для перегляду: https://sites.google.com/view/turovets2007

Дуже сподобалось вивчення форми оцінювання. Цікаво, корисно для мене. Я, навіть, розповідала про те, як це класно сестрі, обіцяла навчити її користуватися формами)))




2 комментария:

  1. Людмило, цей день дійсно був дуже плідний, ви добре сьогодні попрацювали, а особливо над створенням сайту. Бажаю вам успіхів на наснаги у всіх починаннях!

    ОтветитьУдалить
  2. п. Людмило, вітаю із успішним створенням першого сайту. Так, відчуття справді неймовірні. Удачного святкування взавтра.

    ОтветитьУдалить