Модуль 4-5
Я для себе поставила такі цілі: вивчати та розібратись, що таке формувальне оцінювання.
Я для себе поставила такі цілі: вивчати та розібратись, що таке формувальне оцінювання.
Рефлексія:
- Для мене дуже корисна була робота в парах по обговоренню основних
запитань. Я проговорила свій
матеріал та отримала зворотній зв'язок. Це допомогло переосмислити тему,
зробити її більш точнішою та цікавою.
Я хочу вдосконалитися в таких галузях:
Форми оцінювання та інші види інструментів оцінювання
проекту.
Частіше влаштовувати додаткові регулярні консультації з учнями, щоб забезпечити зворотний
зв’язок, надати пропозиції, забезпечити краще навчання та своєчасно відповідати
на їх запитання.
Я хочу, щоб учні оцінюють себе самі та брали участь у
оцінюванні однокласників.
- Мені потрібно надавати учням спеціальні завдання упродовж всього
проекту, для того, щоб отримувати від них відомості щодо процесу їх
навчання.
- Хоча, я не викладач, та не оцінюю навчання, Але мені
цікаво та корисно знати, що потрібно ставити відповідні цілі, спостерігати
та фіксувати . Дізналась про
формувальне оцінювання. Якби я викладала, то звернула би увагу та вчилась би забезпечувати
вимірювальними надійними критеріями оцінювання.
Створила ЗХД таблицю та діаграмму.
- Мені корисно в роботі розуміти про авторські права. Обов’язково
використаю знання на практиці.
- Створення анкет я освоїла.
- Мені подобається робота з блогом.
- Я узнала багато цікавої інформації про предмет свого
проекту.
- Я сумніваюсь над проектом, що він не достатньо структурований.
Думаю над тим, як зацікавити проектом дітей, як внутрішні ідеї транслювати
іншим.
Дуже цікава та розгорнута інформація.Відразу помітно, що тренінг освоєний.Зрозуміло ,що є чому вчитися та що доопрацюати.Думаю разом ми освоїмо багато більше .
ОтветитьУдалитьЛюдмило, хоч ви і не викладач, але людина творча і цілеспрямована. Тому при бажанні у вас все вийде. Сама тема вашого проекту дуже цікава, а структурувати можна буде і згодом, адже варті ідеї з'являються з часом. Успіхів вам!
ОтветитьУдалить