четверг, 10 января 2019 г.

Модуль 4-5


 Я для себе поставила такі цілі:  вивчати та розібратись, що таке формувальне оцінювання.

Рефлексія:

  • Для мене дуже корисна була робота в парах по обговоренню основних запитань.  Я проговорила свій матеріал та отримала зворотній зв'язок. Це допомогло переосмислити тему, зробити її більш точнішою та цікавою.

Я хочу вдосконалитися в таких галузях:
Форми оцінювання та інші види інструментів оцінювання проекту.

Частіше влаштовувати додаткові регулярні консультації з учнями, щоб забезпечити зворотний зв’язок, надати пропозиції, забезпечити краще навчання та своєчасно відповідати на їх запитання.

Я хочу, щоб учні оцінюють себе самі та брали участь у оцінюванні однокласників.

  • Мені потрібно  надавати  учням спеціальні завдання упродовж всього проекту, для того, щоб отримувати від них відомості щодо процесу їх навчання.

  • Хоча, я не викладач, та не оцінюю навчання, Але мені цікаво та корисно знати, що потрібно ставити відповідні цілі, спостерігати  та фіксувати . Дізналась про формувальне оцінювання. Якби я викладала, то  звернула би увагу та вчилась би забезпечувати   вимірювальними надійними критеріями оцінювання. Створила ЗХД таблицю та діаграмму.

  • Мені корисно в роботі розуміти про авторські права. Обов’язково використаю знання на практиці.


  • Створення анкет я освоїла.

  • Мені подобається робота з блогом.
  • Я узнала багато цікавої інформації про предмет свого проекту.

  • Я сумніваюсь над проектом, що він не достатньо структурований. Думаю над тим, як зацікавити проектом дітей, як внутрішні ідеї транслювати іншим.

2 комментария:

  1. Дуже цікава та розгорнута інформація.Відразу помітно, що тренінг освоєний.Зрозуміло ,що є чому вчитися та що доопрацюати.Думаю разом ми освоїмо багато більше .

    ОтветитьУдалить
  2. Людмило, хоч ви і не викладач, але людина творча і цілеспрямована. Тому при бажанні у вас все вийде. Сама тема вашого проекту дуже цікава, а структурувати можна буде і згодом, адже варті ідеї з'являються з часом. Успіхів вам!

    ОтветитьУдалить